DOT IN BED



Foto: Daniella Witte


.


Och så lite inspiration från vårt sovrum där just nu sängen badar i härliga prickar.
Överkasten kommer från Inreda Utreda (min butik) och finns med stor samt liten prick.
Jag verkligen ÄLSKAR dessa själv och överväger att pricka till det lite mer här 
hemma nu...................för prickar tycker jag ger en speciell lekfullhet och glädje
 i vår inredning utan att på något sätt ta över, och det kan jag i bland törsta efter. 
Eller vad tycker ni, är våra svenska hem allt för allvarsamma?


And then a little inspiration from our bedroom where the bed right now bathed inglorious spots.
Over Kasten comes from Makeover Investigate (my shop) and is available withlarge and small dot.
I really love these myself, and considering that letter to a little more here
home now ................... for spots, I think gives a special playfulness and joy
  
in our décor, but to somehow take over, and I can in particular thirst for.
Or what do you think, is our Swedish home too serious?


.






Foto: Daniella Witte



.


Allt gott denna soliga torsdag!

Kram D



19 kommentarer:

maria westerlund sa...

Åh så fint sängöverkast! Själv är jag helt insnöad på prickar........ häls. åland

Lilleani sa...

Jeg elsker bildene dine, Daniella. Du inspierer meg:-)
Love, ani

projecantasi sa...

Very beautiful. Enjoy!

Elina sa...

Jätte fint med prickar i inredningen! Mer prickar! :-) Jo lite för allvarsamt tycker jag nog att det blir ofta. Jag tänker att det ska bli ändring.. och hur allvarlig behöver man vara när det kommer till inredning.. man kan ju bara ha hur kul som helst istället! :-)
Kram Elina

@my casa sa...

Jätte snyggt!
Nu en liten fråga - har du någon form av webbutik?
för oss stackare som inte bor i Skåne!

Snygga bilder as usually!

Daniella Witte sa...

Tyvärr har jag ingen webbutik än men skickar gärna mot förskottsbetalning om det är något som faller i smaken.

Kram Daniella

tina | pepparochvanilj.se sa...

Din blogg är min favorit just nu! Shit va snygg och inspirerande =)

Bara så att du vet...

Kram Tina

Minna - Carefree Casualness sa...

I just love these photos! Dots are so cute!

Fashionistas Catwalk sa...

Åh vad vackra bilder och härlig blogg! :)Verkligen inspirerande..

På vår udde! sa...

Lovely! Du är fenomenal (jag börjar känna mig som ett tvättäkta Daniella Witte fan)!!

Daniella Witte sa...

Ni är underbara, jag är bara glad att kunna inspirera! Kram

Malin sa...

Ingen dålig konst att få en obäddad säng att se så tjusig ut. Urfint!

Trevlig helg!

lisaevelina sa...

åh vad fint.. tycker definitivt vi behöver lite mer lekfullt i våra hem..

Karen sa...

Vilken fin balans i färgtonerna.Olika vita nyanser o.s.v.
Fröjd for ögat.Du är duktig och inspirerande.

Kram

Marthina, Holmbytorp sa...

Ser riktigt härligt ut! Kram/Marthina

CreandoPhoto sa...

Såg här ovan att du kan tänka dig att skicka! Oh, jag vill ha ett sånt överkast. Du visar väl både liten och stor prick på bilderna här va? Då är det stor prick jag är sugen på. Vad kostar det?
Kramar Kicki

Anonym sa...

Måste också säga att din blogg är vansinnigt inspirerande. Jag vill också ha dina prickiga överkast. Pris och hur går jag till väga? Har lite för långt till din butik.
Ha en fin lördagkväll!!

Daniella Witte sa...

De prickiga överkasten vävda i 100% bomull är 160x250cm och kostar 1250 kr. Finns även att beställa för dubbelsäng men de har jag inte priset på nu.
Jag skickar väldigt gärna till er som inte bor nära butiken. Sänd mig ett mail så fixar vi det! / DANIELLA

Dotty-love sa...

Fantastisk teppe til senga. Kan du sende til Oslo? Skal blogge det senere i dag. Med link til deg. Love fra dotty love