SUNNY FRIDAY




Foto: Daniella Witte

Bästa dagen på veckan är här och den har faktiskt varit fantastisk. Solen har lyst och jag styrde därför jobbet till att vara ute idag, hörde nämligen att det ska börja regna nästa vecka och då gäller det att passa på. Nya bilder till butiken är på gång och jag hoppas kunna publicera dem nästa vecka.

Här får ni ett par vyer ny inspiration från vår hall som fått ett litet lyft både funktionellt och utseendemässigt. Fler bilder kommer en annan dag, men nu firar vi helg tycker jag!!

Kram Daniella



13 kommentarer:

Unknown sa...

schöne Bilder :o)
LG Petra

Victoria Glosemeyer sa...

Din hall är lika snygg som allt annat i ditt hem! Ser fram emot att se dina bilder nästa vecka!
Och hoppas du hört fel, inte regn nu när vi har så vitt och fint!!!

Anonym sa...

I like this pics!!!

Marzia
http://www.myworldapart.com

Anneli A sa...

Supersmugt! Var finner man träkonen och bokstavskulan? Tack för all inspiration!

Unknown sa...

Great, minimalist shots!

Ariel Lin sa...

Great inspiration! Do you mind if I feature your photo on my facebook page? with photographer credited and the original link to this post!

Ariel from facebook.com/fak3shion

Daniella Witte sa...

I am pleased that you like the views in my hall! Thank you:)

Annelie A, Konen och kulan kommer från min butik inredautreda.se, Kulan har jag inte lagt ut i webbshoppen än men den kommer inom kort.

/Daniella

Barbora Grünwaldová sa...

I love your blog! It´s gorgeous.

Anneli A sa...

Jag hittar inte konen/pyramiden heller. Kommer den också att läggas ut?

Daniella Witte sa...

Anneli, du kan maila mig info@daniellawitte.se så löser vi det den vägen i stället!

Anonym sa...

Hej Daniella!!! Jag gillar verkligen skänken/byrån på bilden!! Var kommer den ifrån?!? Kram Lisa S i Höllviken!! Som vanligt jättefint!!

Daniella Witte sa...

-Lisa, möbeln är byggd av Ikeas köksskåp, täcksidor runt om, skinnhanddtag som jag klippt till, glasskiva ovanpå och massiva träklossar som betsat mörkbruna till ben.

Daniella Witte sa...

-Lisa, möbeln är byggd av Ikeas köksskåp, täcksidor runt om, skinnhanddtag som jag klippt till, glasskiva ovanpå och massiva träklossar som betsat mörkbruna till ben.