GREY SLEEPING





Foto + Styling: Daniella Witte'

Det här är ett jobb från vårt sovrum som jag för ett tag sedan gjorde speciellt för Designporten (som jag ska blogga igen för på söndag) men då jag just nu tampas med tidsomställningen efter vår Thailandsresa styrdes min känsla till att köra bilderna igen som en fin fredagsinspiration här på bloggen. 
Min färgskala i grått är ett säkert kort och med vitt, brunt och lite svart till det känner jag lugn och harmoni vilket här var det viktigaste målet när jag inredde vårt sovrum. Om jag skulle få spetsa till det ännu lite mer hade det optimala varit att öppna upp taket till nock med stora fönster ut mot vår trädgård på baksidan. Än så länge ligger det i facket för framtida projekt men någon gång kommer det bli av och det räcker för mig just nu. 

Sänggaveln + kappan kommer från House Doctor och kan beställas i min shop.http://inredautreda.se

Önskar er en riktigt skön fredag!

/Daniella


14 kommentarer:

Jessica - Svart på vitt sa...

Vilket fint sovrum! Verkligen behagligt och rogivande. Älskar grått ihop med vitt, brunt och svart.
Klart man ska ha framtida projekt som man kan se fram emot! :)

Fin fredag till dig med!
Kram Jessica

A House With A View sa...

Wow, verkligen superfint, både styling och foton!! Älskar stilen även om jag har en mer lantlig inriktning hemma hos mig:)

Trevlig helg!

Kraaaaaaaam aka

CreandoPhoto sa...

Jättefint hos dig Daniella! Där tror jag att det är lätt att känna ro och avkoppling!

Ha en fin helg!

Unknown sa...

Vackert!

Anonym sa...

Helt underbart!!!

Kreativ-i-tet Ann Merete sa...

Kjempefint! Kan jeg låne det øverste bildet til min blogg? Lenker selvfølgelig tilbake hit! :)

Anna sa...

Så himlans vackert! Imponeras och inspireras av dig!

Kram från Gotland!

Marie L sa...

Jättefint! Älskar grått!

Unknown sa...

Nydelig soverom! Her er, som du sier, harmoni!:)
ønsker deg en fin mandag:)
klem nina

STARDUST sa...

I can easily imagine myself in this lovely bedroom on a rainy day, sipping a hot cup of cocoa and having breakfast! Just stumbled upon your blog and I love it! So now following you via bloglovin'!
www.stardust-decorstyle.blogspot.com

In my house sa...

Ååååå så fina bilder. Du är duktig du..

Kram josse

Anonym sa...

Superfint!!! Vill så gärna ha den sänggaveln med sängkappa!!! Vore super tacksam om du kan maila mig på salvadordalisa@hotmail.com vad gavel o kappa skulle kosta till en 180 cm säng!!! Stor kram (igen) Lisa S i Höllviken

IMAGE black and white sa...

Oih, So beutiful. <3

Anonym sa...

Hej,
Wow så fint!
Önskar samma som föregående anonym läsare dvs veta vad gavel och sängkappa kostar för 180cm säng. Lyckas ej finna den på inredautreda.se.
Tack på förhand!
/Sabina