DARKNESS IS BEAUTIFUL




Foto & Styling: Daniella Witte

Jag kom på i dag att det nu i Oktober var två år sedan jag startade upp min butik. Helt otroligt vad tiden har gått fort samtidigt som det känns länge sedan eftersom det verkligen har hänt hur mycket som helst under dessa två år och resan bara fortsätter. Att det kan öppnas så många dörrar bara av att säga upp sig från sin anställning............Hm, det borde vi passa på att skåla lite för det i helgen när Inreda Utreda har öppet, för ni missar väl inte att besöka butiken i helgen? Kan knappt själv vänta tills öppning i morgon:)

Fram till dess får ni ännu en dos höstinspiration. I dag har jag gått loss på de mörka nyanserna med bara ett fåtal ljusa kontraster. Måste säga att jag tycker det är så snyggt när det mörka tar över. Det blir ett så skönt lugn som tilltalar mig väldigt mycket. Det vita är fint men känns inte lika upplyftande när jag jobbar med det. Vet inte varför men så är det bara.........kanske är det dagsformen, vem vet?!

Fin dag till er!

 /Daniella


9 kommentarer:

Unknown sa...

Vilken häftig resa du gjort! Grattis på 2-årsdagen! :)

GARAGET sa...

Grattis Danielle, det gäller att våga ta stegen ibland. Livet är ju så härligt när man får styra det själv :)
Den snygga lampan är det din design eller vart finns den att hitta? Ha en underbar vecka.

Daniella Witte sa...

Tack så jätte mycket Sinita och Malin! :)

-Malin, där är tre lampor på bordet och alla går att köpa här i butiken. Har dock inte lagt ut alla på Webben än. Vilken var du intresserad av?

/Daniella



you-wee because sa...

"Darkness is beautiful" in contrast to the postcard of your last post with the message: "SHINE ON and make your day goddamn brighter"???
How does that fit together, Daniella?
;-)
Wonderful blog, I found you via Pieni Lintu from Finland.
Regards from Germany, Uwe.

P sa...

Grattis Daniella! Du har en underbar butik och du är fantastiskt duktig på styling, inredning och fotografering. En stor inspiration!

Ha en fin kväll!
Kram Petra

GARAGET sa...

Den översta Daniella i grå rör, är det en vägg eller golvlampa? Pris?

Daniella Witte sa...

Malin, det är en vägglampa som är vridbar från sida till sida. Pris 2300 kr

Unknown sa...

Väldigt vackert! Jättefin butik du har också!Grattis!
Kram
Ann

Ambienti sa...

Tack för titten i butiken i går! Så många vackra saker och så inspirerande!
Lycka till på din fortsatta resa och alla kommande spännande projekt...
Jag ser fram emot att följa dig på bloggen och instagram och njuter av alla dina vackra bilder!
Kram
Christina